При використанні правильних стратегій, розуміння ситуації та того, як побудувати ефективну воронку з самого початку - можна в перший місяць отримати результати за хорошою ціною та масштабувати проєкт зі збереженням показників. Що підтверджується даним кейсом
Одним з головним показників ефективності роботи стало те, що клініка в активному темпі продовжує набирати оберти, відкриває нові відділи та напрямки, розвивається в інших містах та населених пунктах.
Зараз робота над проєктом продовжується, ставимо нові завдання та працюємо над їх досягненням.
Робота та досягнення в такій конкурентній ніші, як медицина - справжній тест для нас, як експертів та фахівців, який ми успішно пройшли
Паралельно із
налаштуванням реклами в Google ми приймаємо участь в розвитку клініки і її позиціонуванням в цілому